فقط واسه رئال مادرید
فقط واسه رئال مادرید



only4real-madrid

گفتگو با مورینیو (1):کسانی که از په په فیلم ساخته اند، روزی دنبال جذبش بودند

اصلاعجیب نخواهد بود که در روزهای آتی بازیکن دیگری را هم از دست بدهیم. باید ببینیم که خوش شانس خواهیم بود یا نه

José Mourinho - Real Madrid

سایت گل- ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی رئال مادرید در آستانه دیدار تیمش مقابل سلتا ویگو از سری رقابت های لالیگا به این نکته اشاره کرده که سلتا ویگو 15 روز زمان داشت تا خودش را برای این بازی آماده کند و تیم او تنها یک روز زمان داشته. او در بخشی از صحبت هایش به این نکته اشاره کرد که بارسایی ها روزی به دنبال جذب په په بودند.

دراینجا می توانید متن صحبت های آقای خاص را مطالعه کنید:

زمانی که بازیهای ملی را از طریق تلویزیون دنبال می کردید، درمورد مصدومیت بازیکنانتان چه نظری داشتید؟

خب. همیشه سعی می کنم راهکارهای موجود برای مشکلات را ببینم. سخت است.پذیرش چنین شرایطی آسان نیست. آن هم وقتی می بینی که بازیکنانت یکی بعد از دیگری مصدوم می شوند. ما قبل از برگزاری اردوهای ملی یک بازی انجام دادیم و در آن بازی تمام بازیکنانمان در اوج بودند و مشکلی نبود. اصلاعجیب نخواهد بود که در روزهای آتی بازیکن دیگری را هم از دست بدهیم. باید ببینیم که خوش شانس خواهیم بود یا نه. اگر ما در بازی شنبه شب یک مصدوم دیگر بدهیم،و در بازی 4شنبه شب مقابل بوروسیا دورتموند و یا بازی بعدی مان در لالیگا مقابل مایورکا بازیکن دیگری را دراختیار نداشته باشیم، من چندان سورپرایز نخواهم شد

 

ناچو به عنوان بال چپ بازی خواهد کرد؟

فکر می کنم که امروز روز ایده آلی برای شماهاست که تیم را ببندید. روزی که این همه مشکل داریم و این همه مصدوم داریم، روز فوق العاده ای برای شماست. ولی جدای از شوخی، گزینه هایی پیش رو داریم. بازیکنانی هستند که می توانند در پست بال چپ بازی کنند و بدون ناله و شیون و بدون آنکه هرروز راجع به این مشکل صحبت کنیم و بدون آنکه هرروز و در بازیهای بعد این تکرار شود، این کار را انجام خواهیم داد. کاری نمی توان کرد. این بازیکنان مصدوم هستند و خیلی زود هم به جمع ما بازنمی گردند. ما شرایط را مثل یک درام جلوه نمی دهیم. من به ناچو فکر کرده ام ولی گزینه های دیگر را هم در ذهنم دارم. راستش را بخواهید، زمانی که بازیهای ملی تمام می شوند، برای چند دقیقه ای در ذهنم به این فکر می کنم که چه کسانی را برای بازی خواهم داشت. این طور نیست که از شدت نگرانی، کم خواب شده باشم و یا اینکه هرروز به ترکیب تیمم فکر کنم. من خیلی زود تصمیمم را گرفته ام و تصمیمم روشن و واضح است.

مصدومیت بازیکنان، بازی را برای شما سخت تر کرده؟

من از سلتا ویگو و سبک بازی اش خوشم می آید. آنها برای بازی کردن، سازماندهی خوبی دارند. آنها مربی باشخصیتی دارند. چیزی هم برای از دست دادن ندارند و فقط به برد فکر می کنند. آنها 15 روز است که خودشان را برای این بازی آماده می کنند. فقط بازیکن کره ای شان، برای حضور درتیم ملی کشورش، اردوی تیم باشگاهی را ترک کرده بود.از این نظر، درانتظار یک بازی سخت هستیم. بازیکنان من، روز 4شنبه اولین جلسه تمرینی شان را انجام دادند و پنجشنبه برای دومین بار تمرین کردند. دراینجا جلسات بازیابی برای ما اهمیت زیادی دارد. بعد از هر بازی، بازیکنان برنامه های دوروزه ای برای بازیابی توانشان دارند.

نظرتان درمورد این موضوع که گویا بارسایی ها فیلمی از حرکات خشن په په را تهیه کرده اند، چیست؟

من هیچ چیزی نمی دانم. درمورد ویدئویی از په په هیچ چیزی نمی دانم. تنها چیزی که می دانم این است که تا زمانی که په په قراردادش را با رئال تمدید نکرده بود و در بازه زمانی چند ماهه ای که در این میان بود تا مشکل حل شود، تیم های مهمی برای جذب او، به سراغ مدیربرنامه هایش آمدند و به شیوه ای غیرمستقیم تلاش می کردند تا په په قراردادش را تمدید نکند. نمی دانم که حالا یکی از این باشگاه ها، یک ویدئو درمورد په په تهیه کرده....

فکر می کنید که بارسایی ها تلاش می کردند تا په په قراردادش را با رئال تمدید نکند؟

نه..نه..من جوابی به این سوال نمی دهم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ شنبه 29 مهر 1391برچسب:, توسط amin babaei |
cache01last1464909380